Vätternrundan och mtb

Förra onsdagen åkte vi mot Motala för att Kim och Mårten skulle åka Vätternrundan.  Vi fick låna husbil av Kims föräldrar, natten mot torsdagen sov vi på en rastplats och vi stannade lite efter vägen för att äta och gå i affärer. På torsdagkväll var vi framme i Motala. Det blev en riktigt mysig helg med mycket vila för min del, välbehövlig vila ska det tilläggas.
Kim och Mårten hade sådan tur att dom startade i samma grupp som två från ljusdal och hudiktriathlon, de körde i grupp med dom hela rundan och kom in på en mycket bra tid, 11:28:46.  



 Jag och Annelie käkade lunch på stranden medan Kim och Mårten cyklade, inte alls tokigt!
Dom fick tur med vädret i år, förra året regnade det nästan hela vätternrundan.


 Hämtade nummerlappar och kikade runt lite



I MÅL!




 Fått hem nya skor :D

 Idag har jag varit ute med mtb, testade nya cykeltröjan och den satt fint :)
Lämnade in min polar v800 klocka för att batteriet förmodligen hade svällt, den ville iallafall varken koppla till telefon eller laddare och idag fick jag hem en helt ny. Den här har svarta detaljer istället för silvriga som på den förra, men annars är den sig lik




Och jag fick reda på att jag blev godkänd på min omtenta i anatomi idag också, woop woop! Så jävla otroligt fantastiskt skönt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Offsesason

Nya mål

Påskfirande