Nya mål

 Har känt mig ganska pigg den här veckan efter mina två lopp, lite oväntat pigg om jag ska vara ärlig. Blev pyramidintervaller på trainern i tisdags, har fått dit min mtb och det kändes bra, jobbigt men bra, i onsdags höll jag mig lugn, i torsdags bjöd mamma och pappa på tårta och igår åkte jag och Kim skidor en sväng. Så dittills har jag haft en väldigt lugn träningsvecka men känt mig pigg. Dock däckade direkt efter skidåkningen igår och har sovit som en stock. 

Mitt stora mål nu är långloppscupen i mtb, jag funderar även på att springa ultravasan 45 och göra cykelvasan 90km. Blir antagligen lite fler lopp. Men hoppas få till formen, känna mig stark och vara frisk på dessa lopp iallafall. 

Men framtiden får visa vad som händer :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Offsesason

Påskfirande