Vinterträning i Uppsala


Halloj! Glad onsdag på er :)
Jag sitter just för tillfället och ska alldeles strax fortsätta med neuroanatomi-plugget men innan så gör jag ett litet blogginlägg. Har idag varit på föreläsning och en sväng hos fysioterapeuten pga av min nacke och rygg. Föreläsningen var intressant och fysioterapeuten sa att jag hade blivit rörligare i bröstryggen med övningarna jag gör och det var roligt att höra, dock har jag lyckats få nackspärr och han hjälpte mig lite med den men den sitter fortfarande i, men kanske att han gjorde att den försvinner lite fortare :)




 Igår blev det en löptur och en cykeltur, löpningen gick bra och även cyklingen även om den var tuff pga av snöväder, men jag tyckte det mest bara var härligt att komma ut och cykla, roligt ju!



 Kan passa på att tipsa om en tävling som går 27 december också :)

 Snö på min gata i Uppsala :)



 Bokinköp :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Offsesason

Nya mål

Påskfirande