Järvhalvmaran


 Igår blev det en tur längs järvhalvmaran med Kim, en jobbig men fin slinga. Vi skippade sista biten och tog en downhillbacke ner då det blev sent på kvällen och vi var trötta. Men det blev ca 2 mil och drygt 700 höjdmeter iallafall.

Det var längesen det blev någon cykling men med tanke på att jag anmält mig till Bydalen Buff 22km så känner jag att jag behöver satsa på löpningen mest just nu. Det ska bli riktigt spännande att se hur det loppet kommer gå.






Dom har gjort det riktigt bra med järvsöbacken och bergcykelparken. Fin byggnad och fina backar.
Järvsö byggs ut för fulla muggar och snart har nog inte "vanligt" folk råd med hus där, det är ju jättebra att det kommer turister dit men synd att vi som vill köpa hus inte har råd.. Men jag gillar Järvsö, det är en jävla företagaranda och en fin by.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Offsesason

Nya mål

Påskfirande