Mellandagar :)





Idag blev det en tur till Harsa efter lite plugg på morgonen. Riktigt toppenväder och inte många grader kallt alls. Skidspåren var dessutom snabba och det blev 19km för mig, satt fint det inför en helg med jobb. 



 Det var fler än jag i Harsa kan man säga :p


 Ikväll blir det mys i soffan för att ladda benen inför jobbhelg och låta de pusta ut efter många mil i spåret som det blivit i veckan.



 I onsdags tog jag, Annlie, Mårten och Kim en tur i Harsa, inte riktigt lika fint väder som idag men ändå mysigt. Jag och Kim tog en sväng på Tomtarundan sen och det var första gången jag åkte skidor i regn.. hua..


Jag är väldigt nöjd över att bo så nära ett vinterparadis för en längdskidälskare som jag :D

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Offsesason

Nya mål

Påskfirande