Barnkalas

Hej!

Igår blev det både gym och löpning så idag känns det rejält i benen, härligt!
Snön verkar vänta på sig här hemma så löpningen kommer antagligen bli min huvudsakliga träning inför HalvVasan tråkigt nog.. Ska köra lite mer stakning på gymmet så armarna får sig en rejäl dänga också, dock har jag tränat biceps, triceps och bröst bra nog ändå men med andra saker på gymmet.

Idag har det inte blivit någon träning förutom stallsysslor och vedhämtning åt Maggie, har nämligen varit till Sundsvall och firat mitt äldsta syskonbarn Theo som fyllde 8 i torsdags.
Imorgon blir det inte heller någon träning för jag åker med 6 tåget till Gävle och slutar 16.30 och stannar då kvar där för att gå på bio med en från klassen 18.30 och tar sen tåget hem 21.15.. lång dag men det blir kul.
På tisdag jobbar jag kväll men tänkte försöka hinna med löpning och gym innan.

Ha det asbra !

Lite sommarfeeling såhär i december .

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Offsesason

Nya mål

Påskfirande