Träning , träning, träning

Godmorgon!

Jag gick upp strax innan sex och stack till gymmet med en kompis, körde lite stakmaskin, cykling och några magövningar. Kände mig riktigt pigg för en gångs skull.


Igår gymmade vi också mellan 6-7 på morgonen, då körde vi bröst och dagen innan körde vi biceps och tricep. Igårkväll var jag ute och sprang, var på väg uppför Kolsvedjaberget men vände eftersom jag är så jäkla björnrädd, jag måste träna på den där fobin! Men det blev en löptur på ca 1,1-1,2 mil och det kändes riktigt bra, hade mina nya pannlampa och det gjorde att jag blev lite friare i mitt vägval, annars väljer jag vägar där det finns lampor.

Idag ska jag plugga en jäkla massa och ikväll ska jag antingen simma eller springa, men eftersom jag sprang lite längre än vad jag normalt brukar igår så blir det antingen en kort löptur eller simning som jag sa.

Ny kappa :D

 Innan gårdagens löpning, reflexväst och pannlampa är det som gäller
Bästa Pontus <3

Var i stallet och gav lunchhö

 Tog in ved till Maggie
Elvis fick följa med och springa runt medan jag höll på med jobbet i stallet


Från måndagens föreläsning

 Blev en heldag, åkte till Gävle med 6 tåget och hade föreläsning mellan 9-12 och metodövning mellan 13-16.30 och sen fikade jag med en klasskompis innan vi drog på bio och såg the hunger games, del 1 mockinjay
Kom hem 23 till en väldigt kall bil....

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Offsesason

Nya mål

Påskfirande