Vinter, jag tycker om dig.










Jag tycker verkligen om vintern, riktig vinter alltså, med snö och kallgrader.  Det dröjde bra länge innan snön kom men nu är den här, och det finns rätt mycket av den dessutom :) 
Jag har åkt en hel del längdskidor och kroppen känns bra mör, härlig känsla!
Det har blivit lite halvdåligt med styrketräningen på mornarna med K men ibland är det annat man behöver mer, som sömn :p 
Idag står plugg inför morgondagens tenta på schemat och längdskidåkning i Harsa med pappsen.
Igår köpte jag zink tabletter, läste att det skulle vara bra för att ta upp järn och jag har ju lite halvdåligt järnvärde trots att jag äter en del kött och den 21.a ska jag på blodgivningskontroll, får göra det eftersom jag hade så dåligt värde senast jag gav blod.  Zink är även bra för huden så hade en tanke på att min acne kanske försvinner om jag äter lite sånt. 
Har även köpt chiafrön, ska tydligen vara riktigt nyttigt :D Vi hävde det i gröten imorse och det funkade riktigt bra. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Offsesason

Nya mål

Påskfirande