Då var denna fredag till ända, en arbetsvecka avklarad och vi går över till helg. Jag har haft en helt okej vecka, varit väldigt trött mentalt men kom igång till slut med träningen ändå,tur de, det märks verkligen vilken energi den ger!
Jag har orienterat två dagar och gymmat två pass. Orientering är så himla roligt!

Ikväll blev det ingen träning, kom liksom aldrig iväg,hade planerat för rullskidor men vädret sa nej och sen blev det bara pannkaka. Hade inte alls tackat nej till den fina känslan träningen ger mig men ikväll blev det inte. Vi åkte ut till storhaga och mumsade pizza och godis istället. Tummen upp!

Jag skulle i helgen vilja bli klar med vardagsrummet men så blir det nog inte, får nog vara nöjd om jag blir klar med grundarbetet innan målningen.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Offsesason

Nya mål

Påskfirande