Helgen



Igår var det riktigt varmt och blött, kändes som om man var i ett växthus. Tog en springtur på nästan 6km på kvällen och de fyra bilderna här nedanför tog jag vid älven.






 I söndags klippte jag gräs och rensade lite ogräs på Ol Sims. Kaninerna tyckte det var riktigt mumsigt att få det jag samlat ihop :p

 I lördags köpte jag olja och filter till motorcyklarna och pappa skruvade ihop Mårtens mc.


 Nu är sommaren på G!

 Har blivit en hel del cykling i helgen, transportmedel hit och dit.

 Fint! Otroligt härligt med alla dofter
 Världens charmigaste lamm, Putte :)
Det blev inte mycket gjort i vardagsrummet i helgen, ca en halvtimme fick jag väl till. Borstade taket med stålborsten. Ja, det kommer dröja innan det blir klart...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Offsesason

Nya mål

Påskfirande