Anatomi

Hej!

Jag tar en paus från pluggandet och skriver ett inlägg här istället. Egentligen borde jag sticka iväg och åka skidor en sväng för att lufta både kropp och hjärna men gör det inte.  Det får bli senare. Kommer antagligen plugga tills det är dags för sänggående ikväll, har blivit så sen i fredags. Plugg från tidig morgon, ca 6.30-7.30- 22 tiden, i fredags pluggade jag till 01-02 på natten. Men så går det när man tagit på sig för mycket jobb, men man vill ju vara snäll och ställa upp när andra blir sjuka men det ställde till det för mig. Annars tycker jag faktiskt att jag har kämpat på riktigt bra, men jag har helt enkelt tagit på mig för mycket jobb. Ska inte göras igen.
På fredag är det tenta, jag ligger inte alls där jag vill men jag tror jag har en chans att klara mig iallafall. Tur att jag tycker det är sjukt intressant! 4 dagar kvar, nedräkning pågår.

Snart Vasalopp också.. fan. Det är för mycket nu. Men det ska nog gå bra.















Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Offsesason

Nya mål

Påskfirande