Vinterns vackraste dag!


Har haft en sån jäkla bra dag! Och det behövdes efter en riktigt låg vecka. Gjorde lite drinkar igår och hade det mysigt hemma, imorse sken solen när vi vaknade och jag drog till Storhaga för att ta hand om djuren och skotta lite på Ol sims och Kim åkte till Boda för att köra skoter. 
Elvis fick följa med till Ol Sims och vi busade på. Syrran och barnen kom förbi i Storhaga för att äta lite lunch innan de åkte vidare mot Stockholm för att gå på finalen i melodifestivalen. 
Mamma och pappa följde med mig till Harsa för att åka skidor, dom åkte runt sjön och jag tog en sväng på Blacksås. Det var helt otroligt härligt väder och jag ville aldrig sluta åka skidor :D Tror det var vinterns vackraste dag! 



 Sjuka mängder snö!
 Elvis, katten och jag satt på bron och myste i solen en stund.




 Blacksås :)










 Tog lite foton från Älvgrillen här på kvällen, var så fint med dimman som låg över älven






Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Offsesason

Nya mål

Påskfirande