Husköp!


Min ischias är kvar, helt oförändrad. På måndag är det MR, sen hoppas jag få snabb hjälp med vad det än är för såhär kan jag inte ha det. Men jag har tur som kan sitta och plugga och vara med på lektionerna på skolan iallafall, smärtlindringen gör en del och så har jag vissa paus-/vilopositioner som funkar. Men det är ett helvete när man måste gå längre än typ 50 meter. Gå och handla gör jag endast när jag verkligen, verkligen måste. 
Men cykling har fungerat bra, så det har jag underhållit resten av kroppen med. Vet inte riktigt om det är bra men något roligt måste man ju få göra känner jag. Jag gör även lite bålmuskulär-kontrollträning och det är nog riktigt, riktigt bra. Skulle kunna lägga ut lite tips om det någon gång sen. 

Efter ett år med tusentals urinvägsinfektioner, flera magsjukor och ryggsmärta-/ischias i 4 månader så hade jag turen på min sida riktigt ordentligt för en gångs skull. Jag och Kim har skrivit på kontrakt för huset på bilden här nedanför. Helt jäkla otroligt! Huset är helt perfekt för oss! Dock mycket pengar, väldigt mycket pengar men läget är exceptionellt och huset är i princip nybyggt (2014).  Det är inte gjort för att få plats med barn i, det har jag hört från halva min familj nu, men så är jag 24 år och studerar fortfarande. Kan jag få bli klar med det och staka ut min väg lite innan vi börjar tänka på avel kanske? tack.. 
Saker löser sig ska ni se. 

Skolan går också bra, plugget är extremt intressant och det här är vad jag verkligen vill jobba med känner jag :D


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Offsesason

Nya mål

Påskfirande