Juldagen 2019

 Så var julen här och äntligen lite ledighet med den. Har känt mig otroligt trött en tid så det är skönt med paus från vardagen. Har fått till bra träning och känner att jag i skidåkningen har tagit ett kliv i rätt riktning. Blir några tävlingar den här säsongen och sedan tjejvasan, stafettvasan och vasaloppet. Jag hoppas på riktigt bra prestation från min sida!
 Firade julafton hos mamma och pappa med Mats med familj och Martin med familj. Kim firade med sin familj då båda hans syskon var hemma. Men vi hade en egen mysmorgon med julklappsöppning på morgonen och myste ihop på kvällen.
 Jag bar omkring på Martin och Malins sötunge Vilma igår, riktigt go!


 Jul hos mina föräldrar innebär väldigt mycket barn och barn gillar lego :p

Julaftonsglid enligt tradition i Harsa. Kim jobbade på macken och jag åkte ca 2mil i soluppgången. Riktigt fint men kallt om fötterna.. ska skaffa mig ett par thermosulor, blir så still i fötterna när jag bara stakar.















 Utsikten från oss <3 Julaftonsmorgon
 Julgranen har jag tagit helt själv på egen tomt :D



 Frasse och jag myste dagen innan doppardagen :)


 Julbord fredagen 20/12 på Växbo. Riktigt gott!
 Harsa har fått till bra skidspår och roligt att dom även har elljusspår :)
Tror även dom fått till elljusspåret inne i Järvsö nu.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Offsesason

Nya mål

Påskfirande