Tredje advent

 Igår skedde den "riktiga" skiddebuten för säsongen i Harsa. Nu är dom "riktiga" spåren öppna och det blev en sväng på lätta milen, 5 varv på myrslingan och ett varv på pissingen för mig. 30km stakning, resterande benåkning pga snöfall och tungt före. Riktigt stolt över att jag lyckades staka mig uppför långbacken i början också, en dröm jag haft sedan länge!


 Jobbet rullar på bra också, en del patienter är svårare än andra och jag har väl fortfarande inte riktigt kommit in i allt som är omkring patientarbetet, men det tar sig.
 En del mys har det blivit trots att tiden snurrar rätt fort. Har jobbat över en hel del och tränat relativt mycket.
 Förra helgen åkte jag till Sundsvall för att fira att Theo fyllde 13 år. Herrejösses, den där lilla killen har blivit så stor. Och på söndagen handlade jag och Kim julkappar och hälsade på Lotta och hennes familj i deras nya hus i Ljusdal, dom har fått till det bra där, tyvärr tog jag inga bilder och det hade varit lite märkligt att lägga upp dom här också men fint var det iallafall. 
En mysig helg!







 Oskar och deras söta hamster :)
 Wilma hälsade på en sväng också när vi var hos familjen Hellberg/Olsson, riktigt söt!
 Förra fredagen var det personalfest med delsbo hälsocentral och jag var med och arrangerande. Tyvärr fick jag migrän och fick åka hem tidigt.
 Ja, träningen flyter på helt okej. Det är svårt att få in alla timmar jag skulle vilja få in men det går ändå bra.

 Stannade och tog lite bilder på väg till ett hembesök inom jobbet. Detta är sjön vid Norrbo

 Just ja, förra lördagen gick jag och Kim upp på öjeberget och njöt av den vackra utsikten.






Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Offsesason

Nya mål

Påskfirande