2020 övegår till 2021

 

2020 blev helt år det med, jag överlevde ;)


Träningen gick helt okej, gick i mål på 583 timmar med en blandning av skidor, löpning, cykel och styrka, det kan jag känna mig nöjd med. Gjorde bra resultat på tjejvasan och vasaloppet och sen blev det inga fler tävlingar förutom vissa segment på helsingecupen. 

Jag sålde min gamla skitcykel från percykel i Hudiksvall som jag enbart haft krångel med och köpte en ny från tcm i Söderhamn, en specialized epic expert, och är riktigt nöjd! Haft så mycket roligt med den! Har åkt en del rullskidor för att försöka göra det bra på vinterns tävlingar men nu är ju allt inställt.. har därför bestämt mig på att enbart göra det jag tycker är roligt så troligtvis kommer jag sälja ut lite grejor framöver för att både få mer plats och buffra upp lite ekonomiskt. 

Jag har även bytt arbetsplats från Delsbo till Ljusdal och det är skönt att pendla kortare sträcka och ha fler kollegor. 

Jag har också blivit cykelguide och tagit mig an några guidningar, det har varit både roligt och utmanande. 

Jag har blivit faster till en fantastiskt liten kille!

Jag har gått igenom utmaningar och jag har klarat av dom. Nu är jag redo för 2021!

Kim och jag har börjat skissa på en utbyggnation och vi tänker att första spadtaget kanske blir om ca 2 år, under 2021 kommer vi göra klar med marken omkring som vi "skalat" av och det kommer läggas ut jord och förberedas för trädgård. Vi kommer även försöka få till isolering i carporten.

Gällande träningen så kommer jag försöka cykla rätt mycket och förhoppningsvis tävla och göra det bra. 
Annars är mitt mål för 2021 att stärka självkänslan och våga ta mig an utmaningar och göra livet till ett liv ;D




































Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Offsesason

Nya mål

Påskfirande