Traillöpning

 




Senaste tre veckorna har det blivit lite mer löpning. Har hittat traillöpningen igen som jag faktiskt tyckt varit rolig förut. Har känt att jag ganska snabbt kommit i form och det har känts sjukt bra med tanke på att jag totalt tappat motivationen, lusten och energin till träningen överhuvudtaget annars. Sprang idag Järvloppet och fick till det bra enligt vad jag kan tänka mig prestera. Den här sommaren har faktiskt inte varit någon bra träningssommar alls tyvärr.. Har haft mål som inte varit motiverande alls för mig, mest känts jobbigt, såsom vätternrundan och IronMan, har inte alls velat köra och inte alls känts som min grej men ändå försökt gjort någon slags träning men sen har det skitit sig totalt. Vad väl det märkts att man verkligen behöver ha lusten med sig ! Har haft en otroligt märklig trötthet mentalt och fysiskt några månader nu också och jag känner mig som världens mesigaste människa typ. Men nu har jag "hittat" traillöpningen och det känns bra så jag ska väl försöka mig på att ta hand om styrketräningen lite bättre och sen får vi se hur allt går. Hade ju som plan förut att köra långloppscupen nästa år och försöka göra det bra men vi får se... 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Offsesason

Nya mål

Påskfirande