Junicykling


Träningen rullar på ganska bra, har gått åt en del energi på jobbet när allt är nytt men träningen går ändå okej. Råkade bli två långturer den här veckan när det egentligen skulle varit lite kortare pass och mkt intervaller.. Men har kört relativt lugnt så det gör nog inte så mkt.. Lite klurigt att klara av värmen nu när den kom och man inte är så van.. glömmer man dessutom salter.. ja då blir det inte så bra.
Har också bytt till stages wattmätare på cykeln, har tidigare haft garmin rally pedaler men dom gick ju bara sönder, så nu sitter det vanliga spd pedaler och istället en stages wattmätare i vevarmen. Har kört med den ett pass men den verkar fungera felfritt. Kim har haft det länge, både på racern och mtb´n och han har varit mkt nöjd. 
Jag har ju sålt min racer, tanken är att hitta en ny men än så länge har jag inte gjort det och jag klarar mig fint med mtb´n :) 
Nu är det juni månad och det är lite lugnt med tävlingar, men i juli och augusti kommer det rulla på med tävlingar nästan varje helg.. Blir tufft och roligt, hoppas jag ska klara av det !


 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Offsesason

Nya mål

Påskfirande