Ridning, mtb på berget och en långpromenad med Elvis

Hejsan!

Nu är det verkligen höst på riktigt, det har stormat, regnat och åskat idag men jag har ändå kommit ut en del .

Mitt på dagen stack jag och J ut och red och på eftermiddagen stack jag upp på berget med cykeln, riktigt roligt! Ikväll har jag och Elvis varit på promenad ner till sjön, runt och tillbaka, det regnade först men sen sprack det upp och blev ganska fint. Dumt nog så hade jag inte reflexvästen med mig och mörkt blir det ju nu på hösten..








Har en ganska så söt häst ju :)

Nöjd efter en ridtur


Min far fyller 65 år idag och av min äldste bror Mats fick han bland annat denna supersöta bukett :D
Av mig fick han en söt ros men det riktiga firandet med allihop tar vi imorgon :)

Tidigare i veckan 


Tog en annan promenadsträcka från skolan igår och det var ju sååå fiint, lugnt att jag ska börja gå där istället :)






Blev ett par nya skor på Åhlens :)

Myskväll med bror, Anna, Joel, Totte, Mikael och Johanna :)

I onsdags satt jag och grejade med redovisningen jag gjorde igår. Den gick förövrigt hur bra som helst, har nog aldrig gjort en sån bra redovisning :D

Ny klänning till pappas födelsedagsfirande från FiftyFifty :)

Whiskyn och det vita vinet är till pappa

Förstår inte att jag inte ska kunna ha ett förhållande..

Så jävla badass, fy fan vad jag är grym !

Älskar plugget !! :D

Nytt från Softskin.se

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Offsesason

Nya mål

Påskfirande