Stillasittande

Igår åkte jag direkt till Sundsvall efter skolan för att vara barnvakt, riktigt mysigt att ta hand om ungarna fastän dom ibland tär på tålamodet ;) Skulle vara barnvakt hela dagen idag men alla barnen fick feber så syrran stannade hemma med dom istället och jag tog tåget som gick mitt på dagen. Nu sitter jag hos mannen och försöker hitta vetenskapliga artiklar till ett rapport vi ska göra i skolaan, det är inte lätt tyvärr.. jäkla dryga artikelsökningsdatabaser.
Tyvärr har det inte blivit mycket rörelse för mig idag förutom fotbollsspelande o övrigt imorse med barnen, egentligen mår jag bäst av att röra på mig typ exakt hela tiden så nu kliar det bra nog i kroppen. Får se om jag tar en promenix snart och andas lite. :)

Jag har totalt hakat in på Nikes "Nike air max" skor, sjukt coola ju men känner mig osäker på om jag verkligen skulle passa i såna.. men skulle vara roligt att kunna byta ut conversen ibland ju, även fast dom är fett snygga :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Offsesason

Nya mål

Påskfirande