Förkyld

Jag sprang onsdag, torsdag och fredag men fredagspasset gick inte så bra, benen var trötta och hunden agerade som vanligt bromskloss, han är helt omöjlig att ha med när man springer, men det blev ändå en skön jogg/promenad.
Idag vilar jag för jag känner mig absolut inte frisk, trött som bara den, halsen värken och näsan rinner, känns vettigt att ta det lugnt och plugga idag.
Jag har lagat bra mat nu några dagar också, matvete med massa paprika och chili och torsksoppa och kyckling, nyttigt och bra energi :)

Igår bjöd Victor på middag, sjukt god lasagne! Sen drog vi till Condis i Järvsö, riktigt mysigt!

Hemma efter löptur, reflexväst gäller nu när det är mörka tider

Har gått och blivit brunett också :)




I onsdags bjöd jag och Johanna på langos hemma hos Mårten och Anna, supergott :D




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Offsesason

Nya mål

Påskfirande