Friskare och igång med träningen igen

Godmorgon!

Gick upp halv sex imorse och drog iväg och gymmade en timme, körde rygg och lite, lite mage idag. Känner att jag borde vara starkare och ha bättre kondition men tänkte jag skulle köra ett löppass ikväll när jag kommer hem från Gävle så jag kommer igång med det också såhär igen efter förkylningen.
Om cirka 6 veckor är det dags för Kläpparännet på 4 mil (skidor) men det kommer jag nog inte klara så jag siktar på Harsa Ski Marathon (4,3 mil) 24 januari. Nu jävlar är det bara o köra :D


Har även hunnit jobba två kvällar på Tallnoret, grymt skönt att vara igång igen med jobbet !

Tenta på fredag i respiration, endokrinologi, matspjälkning och njursystemet. Känns som att det kommer gå bra :)

Inte hunnit med så supermycket tv men kikade iaf lite på Kalla igår, fy fan va hon är bra!  Jävla legend alltså, blir jag en tredjedel av den längdåkare hon är så skulle jag vara så grymt, grymt, otroligt, jävla stolt!

I fredags var jag till Gävle på seminarium om matspjälkningen.
Det är lite drygt att åka tåg men det funkar..


Nu ska jag packa väskan, göra matlåda och dra iväg till tåget för idag har seminarium om endokrinologi. Tåg, tåg tåg..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Offsesason

Nya mål

Påskfirande