Härligt att springa!

Hejsan hallå!

Har inte sprungit sen i lördags så idag var det dags, kände mig inte alls manad, det var riktigt halt ute och jag kände mig trött MEN, jag drog på mig löpardojjorna för jag tänkte att det brukar ju faktiskt kännas skönt när man väl kommit ut och jo faktiskt så stämde det den här gången också :D
Endorfinerna flödade och självförtroendet växte, fantastiskt! Eventuellt tar jag en till runda senare idag bara för att liksom :D

Sitter och läser på lite om mat som är både nyttig och billig, visar sig att det finns en hel del man kan göra för att hålla pengaflödet nere och hälsan på topp ;)
Ska göra ett inlägg om det sen kanske men nu ska jag plugga lite och göra lunch, blir torsk idag :)


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Offsesason

Nya mål

Påskfirande