Problem är till för att lösas

Tja!

Har fått en del problem med min träning. Ett problem är att jag får superont alldeles bakom smalbenet, inte i vadmuskeln utan precis bakom smalbenet och mest på insidan av benet, ett annat problem är att jag vid några tillfällen blivit så himla snurrig vid träning, det har liksom känts som om jag skulle svimma, jag tror det beror på lågt blodtryck, som jag vet att jag har och även att jag har låg hemoglobinhalt i blodet. Men jag har lagt ett schema över min träning nu och det blir bara 3 tillfällen med löpning per vecka och förhoppningsvis kanske det gör att jag klarar av det bättre. Det blir dessutom en mer varierad träning eftersom jag ska köra simning, cykling, löpning och styrka på gym.
Vi får se hur det blir men förhoppningsvis ska jag kunna köra på med full träning så jag klarar av en Svensk Klassiker :D

På väg till Gävle torsdag morgon

Kolsvedja idag

Tufft med backintervaller men bra träning (söndags)


Backintervaller i söndags

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Offsesason

Nya mål

Påskfirande