Våren har visst kommit





Det verkar nu vara vår här hos oss, en väldigt tidig vår men jag är nöjd med vintern som varit så jag får tacka för den och hoppas det blir en fortsatt fin vår och en riktigt härlig sommar.
Harsa har bjudit på många fina skidturer och så var jag, Kim, Johanna och Mikael iväg till Kajevall en kväll och åkte snowracer och madrass och grillade korv.
Jag har åkt HalvVasan och det gick bra men armarna och ryggen tog slut så det får jag bakläxa på till Vasaloppet, jag måste träna mer armar och rygg, annars kommer 9 mil på skidor aldrig gå. 
Jag har nyss varit ute och sprungit på berget, rätt isigt men väldigt härligt att få komma ut, jag älskar verkligen att vara utomhus! Ska ta och fixa till min mtb så jag kan börja cykla snart också :D
Annars är det fullt ös mot klassikern, närmast ska jag simma 3 km på Vansbrosimningen, ganska nervös för det eftersom jag verkligen inte är någon van simmare. Ska dra till simhallen och få igång tekniken och så måste jag se till att konditionen är så bra som det bara går.
Jag bjussar på några vackra bilder från Harsa och Kajevall.
Ha det gott!

















Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Offsesason

Nya mål

Påskfirande