Fullt ös och jag är som lyckligast :D

Hej hopp!

I tisdags var jag ledig, hade inga skolgrejor eller något arbetspass inbokat så då tog jag först en lång vila och sen cyklade jag till Storhaga, lånade bilen av mamma, packade skidorna och drog till Harsa för säsongens sista skidtur. Det kändes faktiskt ledsamt och ännu mer nu när man är så osäker på hur det blir med vintrarna och snön framöver..
Just ja, på morgonen for vi och simmade i Delsbo också,kändes riktigt bra faktiskt :)

Idag har jag planterat om lite av mina växter, pluggat och ska fortsätta plugga, sen tar jag cykel till stallet för att ge lunchö innan jag drar på ett arbetspass fram till 22 ikväll.  Har lite ont i vaderna, tror mina ben behöver vänja sig mer vid cyklingen. Men det ska kännas! :D

Ja men ha det bäst!





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Offsesason

Nya mål

Påskfirande