Härlig vecka!

God morgon!



Har inte skrivit på ett tag, dels för att jag haft fullt upp och dels för att jag helt enkelt inte haft just något intressant att skriva om. Alltså, mitt liv är helt suveränt just nu men jag gillar ibland att skriva om ex. olika uppfattningar om mat och träning etc.
Jag har iaf köpt en racer och tänkt börja köra distanskörningar i veckan, samt springa lite och ev. träna styrka om jag hinner med. Ikväll blir det simning iallafall.
Veckan som varit har jag jobbat på dagis och i helgen var vi till Sundsvall, riktigt mysigt :D
I måndags hade jag simning i Iggesund, tränade inte bara frisim utan också bröstsim, och i tisdags morse var vi till Delsbo och simmade bröstsim men jag var förkyld och det kändes lite tungt..
Jag tror det var i tisdags eftermiddag som jag och Kim var upp på Kolsvedjaberget med våra mtb´s, såå kul! Vägen upp och stigen ner, roligt värre. Kul att det hade tinat upp en del.
På onsdagen eller torsdagen var vi upp på Järvsö-klack med Elvis, också roligt!
I fredags drog vi till Sundsvall och bodde hos min syster, Kim skulle på domarkurs och jag passade på att mysa med mina syskonbarn. På lördagen lekte vi hela dagen, var i skogen och lekte i deras hinderbana och var även inne och spelade tv-spel, igår var vi på Birsta i flera timmar och lyckades samla på oss en del, men tyvärr hittade jag inte någon bra våtdräkt..
















Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Offsesason

Nya mål

Påskfirande