Längtar efter paddelbrädan

Klockan är fem på morgonen och jag har två timmar kvar att jobba, natten har gått bra men jag längtar så efter sängen och efter min Kim.

Jag har kikat lite på paddelbrädor i natt, på bilder alltså och det ser så himla härligt ut! Hoppas det inte dröjer alltför länge innan våra kommer.

Bildresultat för sup  Bildresultat för sup

Igårkväll var jag och sprang i backarna på skidstadion och det kändes bra. Har inte tränat på några dagar eftersom jag känt av halsont men igår kändes det bättre så jag drog ut. Det är faktiskt riktigt bra bana det där. Idag ska jag sikta på att ta 1,5 mil. Vill även simma lite så hoppas vädret är med mig.
Får se om jag hinner med något jobb i trädgården på Ol Sims, vore bra med lite extra cash.




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Offsesason

Nya mål

Påskfirande