Nattjobb

Det har varit en fin dag med härligt solsken. Jag sov rätt länge, har lite förkylning i kroppen som jag vill bli av med och så ville jag vila upp mig inför nattarbetet. Sen har jag klippt gräs på Ol Sims gården i Storhaga, blev riktigt fint så jag är nöjd. Dock skulle jag behöva gå med röjsågen en del men det kanske jag hinner med på onsdag. Det är lite ogräsrensning som skulle behöva göras också men allt som allt ser det bra ut.
Jag har även städat vår balkong så vi kan sitta ute, vilket kan vara skönt på mornarna och kvällarna. Men vi får väl se vad vi får för väder framigenom.

Imorgon ska jag iväg på Valla Wellnes, det är någon slags prova på dag när det gäller träning och hälsa. Dom erbjuder lite allt möjligt, bl.a. föreläsning av Carolina Kluft och så.

Just nu sitter jag på jobbet och har det rätt lugnt för stunden, därav bloggandet.
Det blir en del nattjobb nu i juli, vilket är skönt för ekonomin men kanske inte så superduper för min hälsa, sover inte så bra på dagarna.. Men just nu hoppas jag framför allt att jag ska bli kvitt min förkylning så jag kan börja springa igen.

Ikväll har jag och älsklingen beställt var sin paddelbräda. Vi fick prova min kusins i helgen och föll för det så inom en vecka borde de anlända och det ska bli riktigt roligt att prova på. Dom är uppblåsbara så vi kan ta med dom till Öland och Norge när vi ska dit i augusti.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Offsesason

Nya mål

Påskfirande