Skogslöpning är så himla underbart roligt :D

Hejsan hoppsan !

Idag blev det 13km löpning på stadion. En hel del backar och stigar så jag tyckte jag gjorde det bra på 1 timme o 38min men det är ju självklart inget jag nöjer mig med, men det kändes bra och inte alls superduperjobbigt så nästa gång jag distansar fräser jag på lite till, men första gången jag kör en längre sträcka vill jag bara känna in den och se hur det går och hur kroppen reagerar.
Jag vaknade vid 15 tiden och har nu lyckats vända på dygnen. Det är bra eftersom det går lättare att jobba på natten om man inte somnar :p Till veckan jobbar jag lite dagar och sen går jag tillbaka och jobbar natt, nio nätter på rad :o usch, lär inte bli kul men men, man får göra det bästa av det. Sen jobbar jag någon dag och någon natt innan jag går på semester i två veckor. Ja, någon riktig semester har jag ju inte, eller inte betald menar jag men jag har helt enkelt bestämt där att jag ska vara ledig eftersom Kim har semester och vi ska iväg till Öland och Norge :D Längtar som en tok !


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Offsesason

Nya mål

Påskfirande