Sjukling

Nu har jag varit sjukling i flera dagar, blev bättre efter helgen men igår och idag har jag varit rätt lugn om man säger så. Jag har aldrig haft så ont i halsen och det var länge sen jag kände mig såhär trött, men det är nog på bättringsvägen nu iallafall. Vilket är skönt för imorgon ska jag jobba och även för att jag gärna vill komma igång med träningen igen. Det var ju meningen att jag skulle börja träna igen den här veckan eftersom vi är ganska så klara med renoveringen, bänkarna sitter där de ska, bänkskivorna även dom,hällen är på plats och fungerat suveränt bra och vi har fått en blandare på plats så vi har vatten och avlopp, men förkylningen tog över efter renoveringen och gjorde pausen från träningen ännu längre.. Lika bra, kanske jag börjar få suget till träningen tillbaka.

Detta är en bild från i somras när jag hade sprungit Bockruset i Delsbo.


Men till veckan blir det förhoppningsvis träning igen. Lite lugnt sådär. 


Nu längtar jag efter snön och skidåkningen :D



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Offsesason

Nya mål

Påskfirande