Träning ökar mitt självförtroende !

Har haft en paus från träningen ett tag, tappat motivationen och så, sådär som man kan göra ibland. Jag tror renoveringen av köket har varit en stor anledning till varför jag tappat motivationen men nu är köket ganska klart, det går ju iallafall att laga mat utan några bekymmer och jag har kommit igång med träningen igen. Det blev soma move i måndags, hur härligt som helst för min stela kropp!  

I tisdags gick jag på Grit kondition, det är ett ganska tufft pass på 30 min och det gav mig bannemig träningsvärk i hela kroppen! I onsdags blev det promenad på 1,5 timme, i torsdags och i fredags blev det nog ingen träning men igår sprang jag intervaller runt kyrksjön, intervaller efter eget huvud så fartlek kanske det hellre heter. Men roligt var det! Och jag som känt mig så trött blev genast mycket piggare och självförtroendet kom som ett brev på posten, så härligt med träning! Den känslan är helt underbar :D

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Offsesason

Nya mål

Påskfirande