Hälsingeleden, järvmilen och sommarvärme!



 Älskar att kunna vara ute så mycket som jag kan vara just nu när värmen är här och skolan inte har för mycket schemalagt :D

 Fin sambo och gott med frukost ute i sommarvärmen.
 I söndags blev det löpning längs Hälsingeleden. Jag skjutsade Mårten, Kim och Erik till Harsa som startade där, jag själv åkte hem och klippte gräs. Någon timme senare for jag till Bollnäs, lämnade en bil vid Bolleberget, åkte med Annelie till Galven, men sen blev det så att vi for till Bessbo för att hämta en sliten Erik som gjorde eget mål efter 3mil. Kim och Mårten fortsatte till Galven, dit jag och Annelie for igen och vi hoppade på löpningen därifrån och in till Bolleberget. Kim gjorde eget mål i Galven, efter ca 37km. Mårten sprang i mål i Bolleberget efter 51km löp, och jag och Annelie fick till 14km löp. Fin slinga och bra vattenkällor.



 Igår blev själva byggnationen/lagningen av bron klar, som ni ser blev det lite lapp och laga. Hade varit bättre att byta ut allt så står det sig längre men nu blev det såhär.. Igårkväll gjorde jag första oljningen och ska fortsätta med det idag.


Har gjort fint på balkongen, lite blommor, lite kryddväxter och lite tomatväxter. 


















 Jag har lyckats fått till en del löpning på sista tiden och kroppen verkar palla trycket, hoppas, hoppas vaderna inte säger ifrån igen. Veckan som har sprang jag lite drygt 3mil och det är ovanligt mycket för mig, kanske dumt att öka så mycket på en gång men men... nu blev det så.



 I fredags var jag, Kim, Mårten och Annelie till Järvsö och sprang järvmilen för första gången i år, iallafall första gången i år för mig. Det var jobbigt men fint!
 Jag och pappa har jobbat lite på Ol Sims med att laga en bro som gjort sina bästa år.






Mina promenader till och från skolan har varit riktigt härliga med den härliga vår/sommarvärmen som kom :)





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Offsesason

Nya mål

Påskfirande