sjukdomar, en tripp till Riga och sommarvärmen är här!


 Har nu haft magsjuka, urinvägsinfektion och förkylning som avlöst varandra under de senaste veckorna men nu börjar jag se ljuset i tunneln igen. Efter en natt med evigt hostande blev jag kvar hemma istället för kursintro i Uppsala men redan imorse kände jag mig ganska kry. Har suttit på Kims föräldras altan och pluggat större del av dagen, vi är alltså hus- och hundvakt den här veckan, och ikväll har vi varit ute och sprungit på Måga. Det har varit otroligt fint väder och jag har njutit varenda sekund.










 Lunchpromenad med hunden Blanka till Nore. Jösses vad med vatten det är nu alltså, men hörde att efter onsdag ska det börja minska.







 Igår var jag helt sopslut i kroppen och det blev inte mycket annat än planterande av blommor på Ol sims, lite häng med Blanka och Elvis i Storhaga och mysig middag med Kim som hade cyklat 10 mil.

 I torsdags åkte jag med Harsagänget till Riga, men med min förkylning i kroppen så var jag kanske inte den roligaste personen. Gick och la mig först tror jag, så så mycket party blev det inte för mig tyvärr..

















 Löpningen går helt ok, det är väl den jag har lyckats hålla igång trots sjukdomar.
 Resande fram och tillbaka till Uppsala kräver sina kaffekoppar.
Hatar när dyra springskor inte görs ordentligt och trots inte alls mycket användning så går de sönder fram i tårna.. Fy skäms..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Offsesason

Nya mål

Påskfirande