Långhelg





 Mårten och Annelie lånade kanot och drog iväg på älven idag, superfint väder! Själv låg jag och vilade mig frisk från matförgiftning. kul kul..

 Igår åkte jag, Mårten och Annelie till Näsviken och sprang Borgarloppet. Martin, Malin, Tuvalie och Anna åkte också dit, från Sundsvall. Martin, jag och Annelie sprang 6km och Mårten sprang 23 km. Martin, Annelie och Mårten tog alla en varsin 5.e plats och jag tog mig en 1.a plats och kammade hem 500:-, inte dumt alls med tanke på min icke existerande löpform och alla jävla sjukdomsbesvär jag haft. Fint lopp och inte alls speciellt tekniskt. Jag tror Sundsvall trail 12km om tre veckor kommer bli en chock för mig, får nog bli någon sväng på Järvmilen innan :p
 Efter Borgarloppet igår åkte vi till Nore, där jag och Kim är husvakt, och grillade och åt tårta. Mysig eftermiddag.
Senare på kvällen tog vi en biltur, tog hand om hästarna, katterna och ladandjuren och kikade på ett hus vi är lite intresserade av. Härligt nog var det en magisk kväll så jag fick finfina bilder och även några från Norestrand när vi gick hundpromenad.




















En bild från Laforsen för några dagar sedan.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Offsesason

Nya mål

Påskfirande