Igång med träning igen efter vinterveckan

 Veckan efter vasan. Har känt mig ganska bra i kroppen men trött i huvudet. Trots det har jag fått till bra med träning. Var ledig i måndags efter vasan och i tisdags var jag till veterinären med Frasse som fått urinvägsinfektion, troligtvis. Sen har jag jobbat. Träningsmässigt har det blivit en del timmar på trainern och en långlöpning på 20km i rätt så mycket snö, in till Järvsö, upp på järvsöbacken och hem igen.
Idag blev det stakning på blanka skidor på blacksås, myrslingan och pissingen, tillsammans med Christer som kom förbi och hämtade pjäxor och lämnade cykel som jag kanske ska köpa.
Det var en helt otroligt fin dag men stakfästet var riktigt dåligt och jag fick slita ordentligt.
Sedan har jag suttit på trainern och kollat på tre milen som vanns av en helt fantastisk Frida Karlsson! Såå roligt att se!


 Utsikten från oss igår, helt otroligt vad jag älskar att bo här!

 Löpning i snön, roligt men jobbigt!
Nu har vasan varit, jag har fått check på att jag jobbar i rätt riktning så nu försöker jag lägga in en högre växel gällande träningen. Får se hur kroppen orkar och vad jag hinner med.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Offsesason

Nya mål

Påskfirande