Snart slut på semester

Sedan senast har jag och Kim blivit matte och husse till två supersöta kattungar som vi döpt till Chilla och Vilda pga deras personlighet. Frasse våran förra katt har fortfarande inte kommit tillbaka sedan han försvann för flera veckor sedan, vi tror att vargen tog honom..


Jag har cyklat mycket och även kört fjällturen där jag blev 5.a vilket var skapligt roligt! Superfint och roligt lopp!

Mårten, Annelie och Frans var med och hejade på under fjällturen, superroligt!

Jag har som sagt cyklat en hel del, har haft semester i 4 veckor nu och fått ihop en riktigt bra träningsmängd! Har även börjat bli fokus mot vätternrundan nu också, så den här veckan har det blivit en 15mils runda själv i måndags och en 17mils runda igår med Kim och Fredrik, gick riktigt bra men var såklart ruskigt jobbigt! Vi åt lunch på växbo krog och fikade på växbo cafe!
Hade fått nya brillor av Kim i födelsedagspresent också, ett par Oakley Jawbreaker trail som var himla bra! Har stört mig på att värmen stängts inne mot ögonen när jag använt Bliz och även att jag sett dålig med dom på, men oakley både skyddade bra mot solen, gjorde att man såg bra och det blev en bra luftgenomströmning utan att påverka negativt. Riktigt nöjd! Använde dom även i terrängen idag med mtb´n och är fortfarande nöjd!

Har också lyckats ramla med cykeln här på semestern...
Kim har byggt färdigt den lilla utetrallen där solen ligger på, på eftermiddagarna. Himla mysigt!


Nu är det tillbaks till jobb efter helgen och jag längtar verkligen inte! Höll princip på att stressa ihjäl mig bra länge innan semestern och jag orkar inte dit igen. När man kommer hem från jobbet, och är så trött och less att man sitter i bilen utanför huset och gråter.. nej.. så ska det bara inte vara. Jag hoppas det går att ordna upp bättre.


Men tills vidare, hare riktigt bra!
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Offsesason

Nya mål

Påskfirande