En tisdag i oktober

 Energin börjar komma tillbaka, jag har inte längre samma dödströtta känsla i kroppen. Träningen är fortfarande knappt existerande men jag har goda förhoppningar om att den nog kommer rulla på bättre snart. Jag har lite drömmar, exempelvis så skulle det vara roligt att springa Åre fjällmaraton eventuellt, men är även sedan långt tillbaka sugen på att springa i höga kusten och har man drömmar och tar hand om balansen i livet så ska det nog gå vägen. Jag tänker att jag ska fortsätta sätta bra gränser på jobbet, såsom jag börjat göra bättre och bättre, fortsätta sova bra, äta bra och när vi gjort flytten klar så blir det nog enklare med träningen. Jag inser hur det låter.. " på måndag börjar jag" .. men det handlar inte riktigt om det, saker har skett på senare tid och då får man göra det man kan helt enkelt..
Lägger ingen träningsplan, kanske att jag gör det senare.. men nu försöker jag göra någonting, miniminivå, knappt iallafall.. 

Rehabträningen går helt okej och jag tror ryggen mår bättre och bättre. Får se hur den känns när jag testar av med cyklingen ordentligt igen. 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Offsesason

Nya mål

Påskfirande