En helg i Sälen


Åkte till Stugan i Transtrand i fredags, kom dit ungefär mitt i natten så det var bara att gå till sängs för att vila upp sig till lördagens skidåkning.
På lördagen tog vi en tur på hemfjället, jag och Jossan vände efter vi värmt oss i hemfjällsstugan men Kim, Mårten och Erik fortsatte till Lindvallen innan de vände tillbaka till bilen.  Anledningen till att jag och Jossan vände tidigare var att hon inte är speciellt van när det gäller skidåkning och jag höll på att förfrysa tårna. Jäkla pjäxor...
Men jag inhandlade pjäxöverdrag och söndagens tur blev mycket bättre.

Foto från myrflodammen på söndagens vackra tur





Aningen tendens till frost i håret :p


Här hade vi tagit oss ner från Östfjället via en mycket rolig skoterled.









Påväg upp på Östfjället. Solen och vädret överlag var helt med oss hela dagen och jag log från öra till öra.









Grillning innan Erik och Jossan vände tillbaka och jag, Kim och Mårten fortsatte upp på Östfjället för att sen fortsätta mot Myrflodammen och Tandådalen.  Helt galet bra dag!




















Anoerxia, bulemia, diverse ätstörningar och lathet kan fara åt fanders. Det här är vad som gör livet till härlighet! Ät, träna och må bra så du kan uppleva allt det fantastiska som finns!




Mysigt i stugan!



Mera grått väder på lördagen

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Offsesason

Nya mål

Påskfirande