Torsdag

Vaknade rätt pigg och utvilad idag, skönt. Alldeles för ofta vaknar jag och känner mig trött nog att sova åtminstone en natt till. Men, jag var ledig igår och det medförde att jag tog mig en välbehövlig sovmorgon och på kvällen gick vi faktiskt och la oss i riktigt bra tid.
Det blev yoga på morgonen, inte gym så som jag planerade för igår. Men min kropp behöver all form av rörelseträning som finns, dessutom behöver den få veta hur man gör när man tar det lugnt och är avslappnad. Faktiskt så kände jag mig harmonisk. Det var skönt att stanna upp och andas och känna igenom kroppen.

Just nu äter jag frukost, gröt med äppelmos och KRAV-märkt mjölk. Det känns bra att stödja bönder som satsar på KRAV-märkt och dessutom är det ju bra för mig själv. Ska det vara iallafall.

Snart ska jag iväg till Harsa och åka lite skidor innan jobbet.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Offsesason

Nya mål

Påskfirande