Ledig dag

Hej!

Precis duschat efter en rolig simtur i Nore, första simturen för mig i år och jag blev snabbt varm i våtdräkten. Dock tog det lång tid innan jag vande mig vid att crawla och jag blev alldeles yr. Testade min safety bouy  för första gången också och jag må säga att jag är väldigt nöjd med den.



Simglasögonen immade igen också, vet inte riktigt hur jag ska lösa det men jag får leta reda på en lösning.















Förut idag blev det även en tur på rullskidorna, 22km blev det och det känner jag mig nöjd med. Åkte från bondgården bortanför Hybo och fortsatte mot Nor och svängde sen åt motsatt håll mot för Nor skola.




Försöker träna på tekniken och den är nog lite bättre men skulle nog behöva träna rejält på den, men det kan väl inte bli sämre åtminstone och jag känner mig ganska så duktig ändå :)
Skidorna känns bra, åker med Swenor fibreglass.  Ibland lite varmt med pjäxorna, men de känns helt okej och jag får inte lika mycket blåsor i händerna som i början. 

Har idag målat helt klart i vardagsrummet och därmed städat undan alla färghinkar undan till vinden, det känns riktigt skönt! Någon dag ska vi hämta hem skrivbordet och det ska även beställas fotografier till mina tavlor och så ska vi få hit en elektriker. Det finns då alltid att göra.

Igår fick jag hem mina Salomon sense ultra 5 igen, skickade in dom för jag var lite osäker på storleken och ville ha en större men dom tyckte de såg för använda ut så jag fick tillbaka mina igen. Men det kanske funkar bra efter lite mer användning. Imorgon är det orientering och då ska de få testas igen. 
Bildresultat för salomon sense ultra 5


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Offsesason

Nya mål

Påskfirande