Mår bra

Hej!

Idag testades mina nya trailskor ordentligt, har köpt mig ett par Salomon s-lab sense ultra  5 och dom har ett riktigt bra grepp och jag får en nära och bra kontakt med marken när jag springer. Jag köpte dom på grund av deras underbara vädringsförmåga ( fötterna blir aldrig överhettade).  Men dom är verkligen riktigt bra i skogen. Kan gissa att de som håller på med swimrun kan gilla dessa också.



Igår blev det en tur på MTB med Mårten. Först via Ygsbo till Färila för att därefter ta Flottarleden till Korskrogen och sen tog vi asfaltsvägen tillbaka till Färila och sen Ygsbo hemåt. Blev ordentligt hungrig på slutet men annars tyckte jag att det gick bra. Flottarleden var en riktigt fin led, dock några väl avancerade backar för att ta med mtb ännu men annars riktigt fin. Ska springa en bit av den någon dag. 





Jobbade första veckan på nya jobbet, veckan som var så har varit ganska trött och dessutom varit förkyld veckan innan de men nu efter att ha varit ledig en dag mår jag bra igen. 

Idag har jag ätit god mat på Rosehills, orienterat, satt upp hyllor med Kim, städat lite och simmat med Mårten i Nore. Simningen gick faktiskt ganska bra, körde 5 bröstsimtag varvat med 5 crawltag, ibland 6 varvat med 6 och ibland 8 varvat med 4 osv.. Det är långt kvar tills jag hanterar crawl bra men någon gång ska jag göra det. Jag tänker inte ångra mig sen att jag inte försökt. 






Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Offsesason

Nya mål

Påskfirande