Variation



En bild från förra sommaren. Önskar att vädret var liknande idag!



Träningen ligger väldigt i lä, renovering är en prioritet just nu tyvärr, men den måste bli klar så jag kan släppa den någon gång.  Jag elitsatsar inte heller och tränar för att jag älskar hur jag mår av det och därför vill jag ha mitt liv så varierat och härligt som möjligt. Man måste inte träna 4 timmar per dag för att duga som människa eller för att få räkna sig som löpare eller skidåkare eller vad man nu väljer. Springer man, ja då är man en löpare, oavsett distansen. Men. Jag VILL få in mer träning och har siktet på en mil på stadion på fm och 2 mil på rullskidorna i em.
Ska även stretcha kroppen idag och så ska vardagsrummet få sig en duvning med spackelspateln och skurmoppen :p

Men nu ska frukosten intas, härligt med ledig fredag och sovmorgon :D

Kram!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Offsesason

Nya mål

Påskfirande