Renoveringen är nästan över!

 Idag är det ett år sen jag klarade av första etappen av En Svensk Klassiker, Vätternrundan.
Det var en fight, en riktigt fight men det gick. På torsdag åker vi till Motala för på lördag startar Kim, Mårten och Erik i årets upplaga av Vätternrundan, jag och Jossan hejar på.

 Hemma och friskade på mig idag och gjorde några bullar, mums mums :)
 I helgen blev vardagsrummet klart, eller nästan iallafall, det är lite lister som ska målas och vid fönstret och dörren men sen så.
Idag införskaffade vi en soffa också, riktigt härligt och fin :)


 I lördags blev det en sväng på Rullskidor. Startade i Måga, åkte sen via Ygsbo och Föne till Tallåsen där Kim hämtade mig. Kände mig inte riktigt helt 100 på mina rullisar så ville helst inte vara för mycket i trafiken men nu är jag ganska så duktig tycker jag. 26 km blev det på knappt 2 timmar. Humöret var på topp efteråt och det kändes bra hela tiden, dock var backen upp från Färila mot Föne dryg, styrkan och konditionen behöver verkligen tränas upp.
Det har verkligen blivit mysigt ute på balkongen !

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Offsesason

Nya mål

Påskfirande