Året var 2016

Så var året 2016 över. Det kommer inte tillbaka. Det går inte i repris. Det går inte att ändra något. Det som finns är att glädjas över det vackra och läras av det mindre lyckade. Mina höjdpunkter äro de flera, men Lofoten är högt stående i kurs må jag säga. Varför? Platsen är magisk. Obeskrivlig. Ljuvlig. Alldeles, alldeles underbar. Jag törs kanske inte åka dit, kanske levererar den inte igen och kanske byts mina ljuvliga minnen ut men det tror jag inte. Jag vet att första gången är alltid en första gång och en andra gång är en annan gång. Men Lofoten 2016, du kommer alltid vara ett minne högt i ranking.






Jag hoppas och önskar mig ett bra 2017, jag önskar mig få de vackraste naturupplevelser och många high on life stunder. Jag önskar mig och Kim ett bra år och en fin fortsättning på vårat liv tillsammans.

Jag önskar er ett riktigt gott nytt år!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Offsesason

Nya mål

Påskfirande