Anatomikurs och träning!





'




     Nu har anatomikursen börjat på fysioterapeutprogrammet, äntligen någonting intressant! Visst var fysiologikursen intressant men inte som anatomin!Dock är det sjukt mycket jag ska lära mig, men med hårt jobb ska jag bli grym! Jag har även anmält mig till en massagekurs i både klassisk- och idrottsmassage i slutet av mars så då får jag en extra repetition av anatomin sen, det är bra! Grejen är den att vi som fysioterapeuter kan gå den intensivkursen på fyra dagar och bli diplomerade massörer eftersom vi har med oss förkunskaperna i fysiologi och anatomi. Jag hoppas det blir bra! 


I tisdags åkte jag hem efter föreläsningen eftersom den slutade redan kl 10 och vi skulle vara lediga på onsdagen, jag hann då åka drygt en mil på stadion på tisdagkväll inklusive några halvbra intervaller och igår (onsdag) hann jag med 3 mil i strålande solsken, på eftermiddagen hoppade jag in och jobbade några timmar på dagis. Dagen avslutades hos brorsan och Annelie där jag och Kim bjöd på tacos innan jag drog med sista tåget till Uppsala.

När jag får råd ska jag köpa mig en bra kamera men så länge får ni hålla till godo med dessa bilder :)






 En chailatte efter tentan i fredags. :D
 Idrottsgalan!
Panikplugg förra veckan... :(

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Offsesason

Nya mål

Påskfirande