Bydalen fjällmarathon


I helgen har vi varit i Bydalen. Kim och Mårten sprang Bydalen Buff fjällmarathon. Kim sprang 22km och Mårten 50km och båda var nöjda och tog sin i mål med bravur, Kim hade väl lite ont i knäet. Jag skulle ha sprungit men min vad har inte varit så bra på senare tid så jag sålde min plats. Det gick dock bra för tjejen som köpte platsen. 
Vi hade hyrt en riktigt mysig stuga och det blev en bra helg. 
Idag, söndag, städade vi stugan och for norrut mot Åre. Vi kikade in i chokladfabriken, några affärer, köpte lite gott fika på kafferosteriet och gick upp mot på totthumeln och kikade ut från nalleklippan.
Sen drog vi hemmåt och kikade in på Lundhags outlet i Järpen på vägen och tog lite bilder på Ristafallet.

Ikväll har jag packat för imorgon går flyget till Madeira!!









Utsikt från nalleklippan
 Ristafallet som tydligen varit med i Ronja Rövadotter-filmen.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Offsesason

Nya mål

Påskfirande