Paddelbräda, mysfika och traillöpning

 Idag blev det en riktigt mysig hemma i Järvsö dag. Vaknade vid sju, före katten och Kim som låg kvar och myste, själv kokade jag mig en kopp kaffe och satte mig på verandan. Varmt och skönt! Härligt att få känna söndagslugnet sådär på morgonen, helt oslagbart!
Sedan gjorde jag några solhälsningar och dynamiska töjövningar för att komma igång i kroppen, kände mig rätt stel i bröstrygg och nacke sedan gårdagens cykeltur, inte helt van vid tempoställningen. Gjorde även lite bålträning då min rygg behöver tas om hand.

Vid tio-elva tiden åkte vi med paddelbrädorna till kyrkbybadet och paddlade en tur runt kyrkön. Riktigt mysigt Och overkligt bra axel, arm och bålträning!












 Direkt efter det drog vi till Järvsö Creperi och åt god lunch. Mycket folk och god mat!
Eftersom det var så mycket folk och en viss väntetid på maten så tog vi efterrätten på café Brostugan, så mysigt ställe med massa gott fika till helt rimligt pris! Rekommenderas varmt!









 Nu ikväll har jag sprungit järvhalvmaran minus trappstigen pga trött kropp efter gårdagens triathlon-träning. Det gick inte fort men träningen blev gjord och det är huvudsaken!














Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Offsesason

Nya mål

Påskfirande