Sommaren 2019 hittils

 Sitter hemma och tycker synd om mig själv. Har drabbats av förkylning och kan inte träna. Förra veckan blev det inte heller någon träning pga festförberedelser. Jag och Kim hade inflyttningsfest, examensfest, 25års fest och 30års fest helgen som var. Men förhoppningsvis är jag frisk och kry imorgon, tanken är att köra ett träningstriathlon hemma i Järvsö på lördag. Det är ju så att jag har bestämt mig för att vara med på 2 triathlontävlingar i sommar och köra laponia triathlon, Ironmandistans nästa år i Gällivare och Ironman i Kalmar nästa år med.. Galenskaper.. Men då krävs en hel del träning så jag vill verkligen bli frisk så fort som möjligt nu.
 Fick riktigt fina examenspresenter, jajamän nu är man legitimerad fysioterapeut.. hur coolt :D
 Trivs så otroligt bra hemma hos oss :)
 Det har blivit en del löppass och det verkar ta sig, kroppen blir mer och mer tränad. Känns härligt. Riktigt roligt att man kan ladda in kartor i klockan och få hjälp med guidning av den.

 Har även blivit en del cykling, både på trainer och utomhus. Mest utomhus. Väntar bara på att få tid att åka och fixa ny sadel till racern. Sitter inte så bekvämt och det stör väldigt mycket när man tränar.


 På midsommarafton körde vi midsommarlöpning enligt tradition och sedan blev det lunchbuffé och glasbuffé på Bergskrogen, såå gott!
Vi sprang norrboleden, fin led och rätt blöt då.


 Har också blivit lite simning men alldeles för lite. Ska komma igång bättre med det också när jag blir frisk. Tycker det har varit rätt roligt att simma faktiskt, men det tar ett tag att komma in i tekniken och med andningen.




 Fint att cykla i Järvsö!

 Examen har det varit också och nu är jag alltså legitimerad fysioterapeut.



 Sådär, nu har jag alltså flyttat hem på riktigt och jobbar som fysioterapeut på Hudiksvalls Hälsocentral

















Tänkte att jag skulle bli lite duktigare på att lägga upp info och bilder om min träning inför Ironman och övriga utmaningar.

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Offsesason

Nya mål

Påskfirande