Cykling och långlöpning, bra vecka!

 Vilken vecka!
I måndags blev det cykling med Kim, Magnus, Johan och Martin längs flottarstigen och sedan tog vi asfaltsvägen tillbaka eftersom det blev rätt sent och vi skulle upp och jobba. Riktigt rolig cykling och fin kväll! Gillar verkligen min nya cykel!
 Flottarstigen går från Färila till Hovrahällarna. Väldigt fint avslut.
 I tisdags blev det tempocykling med klubben. Jag körde på tempocykeln jag lånat från Jesper men sadeln vill inte fungera bra, hade såå jävla ont!
 Fick även hem en ny våtdräkt som ska göra att jag syns bättre i vattnet. Den jag haft hittills har varit helsvart vilket jag inte tycker är optimalt i älven där rätt mycket båtar åker, även om jag både har orange boj och simmössa. Dock lyfte jag upp katten som lyckades riva upp en reva på bröstet.. så jävla dumt gjort av mig..
 Onsdag och torsdag tog jag det rätt lugnt, var väldigt trött efter mycket på jobbet och tycker det är stressigt med all denna pendling. Dagarna räcker inte till hur mycket som helst, så då röjde vi lite kring huset och tog det mest lugnt. Man behöver verkligen såna dagar också. Men i fredags slutade jag lite tidigare från jobbet och sprang järvhalvmaran. Kändes riktigt bra, jobbigt för fotleder och vader dock.




 Igår åt jag och Kim lunch på bergskrogen och cyklade sedan lite på berget. Mysig runda med en del stigning.
 Idag sprang jag långrunda på 30km, startade vid Stenegården, sprang Sannaleden - mörkberget - Förneboberget och Lustaberget. En del stigning och stig första halvan och sen grusväg andra halvan. Fin runda som starkt rekommenderas! Sjukt skönt att bara ladda kartan i klockan och springa efter den. När jag blev lite björnrädd slog jag bara på ett sommarprat och hade på hög volym :p










Efteråt har jag ätit godis, badat och tagit det lugnt :D Bra söndag! Bra helg! Bra vecka!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Offsesason

Nya mål

Påskfirande